duminică, 5 aprilie 2009

real?

Hmm, de ceva timp am realizat ca oricat incerc sa inchid ochii si sa nu bag in seama idioteniile astea nu reusesc, efectul lor strident atingandu-ma, atragandu-mi atentia si scarbindu-ma din ce in ce mai tare.Cu regret observ ca tampenia ta este nelimitata, cote maxime neexistand. Zilnic incerci sa imi demonstrezi prin diferite gesturi si expresii unicitatea ta si falsitatea altora. Acum inteleg dc ai spus ca sunt singura ta prietena de durata(chiar daca "durata" asta nu inseamna decat vreo 7 luni). De acum poti spune ca AM FOST singura ta prietena de durata. Sau faci ce vrei. Cei mai noi prieteni, ii am de vreo 5-6 ani, si nu cred ca voi avea altii in curand. Sunt destul de rari si relatia cu ei este destul de fragila, dureroasa si epuizanta. Nu mai este nevoie sa spun ca merita "efortul", au facut-o altii inaintea mea.Poate crezi ca eu sunt aia "rea",aia falsa. Nu sunt perfecta, si nici nu incerc sa fiu. Da, te critic si da, sunt ironica, dar ironia e nascuta din scarba si scarba e efectul secundar pe care preazenta ta il are asupra mea.

6 comentarii:

~deghizarea timpului~ spunea...

tare

~deghizarea timpului~ spunea...

Immm da....in general...imi place...in multe din cele spuse de tine ma regasesc..poate in majoritatea...si asta poate si din pricina k aveam ceva in comun(sangele)...in fine....este foarte adevarat si imi place mullt:*>:D<(sfarsitul m.a dat pe spate e prea tare)

Anonim spunea...

Deci a atat de real.
Si ataaat de adevarat.
Exista persoane care iti provoaca scarba, si stiu cum e.
Si la faza cu "Sunt destul de rari si relatia cu ei este destul de fragila, dureroasa si epuizanta." este atat de adevarat.Totul poate deveni atat de fragil cand te astepti mai putin.
Esti tru'. :))
Respect! :">

Shroo spunea...

ms :))

Edith spunea...

stiu si eu a people are shit, dar cu atitudinea asta nu ajungi nicaieri

Anonim spunea...

Multumesc.