marți, 1 decembrie 2009

Incert

Si nu stiu de ce am impresia ca de data asta nu se va termina cu o poveste de dragoste, nici cu o prietenie stereotipica, ci va fi ceva mai mult, mai complex.O coliziune de suflete contrare, o prabusire a mintii, o invaluire de sentimente reci. Ma voi avanta pana la capat fara sa imi pun intrebari si fara sa imi raspund la nimic.Nu voi zbura si nici nu voi pluti, voi merge lin spre tine, iti voi asculta calmul, si il voi inchide in dezordinea din interiorul meu. Ma voi resemna cu tine fara a ma fi revoltat vreo data, voi accepta compromisul de a fi eu insami langa tine si nu voi scapa printre degete nicio firmitura din noua-mi dimensiune. Iar in final nu-mi va fi dor si nici repulsie nu voi simti, ci impacare cu tine, ce ma va afunda din nou in cotidian. Si te voi intalni iar si iar, metamorfoza noastra nesfarsindu-se nicicand.

Niciun comentariu: