sâmbătă, 26 decembrie 2009

Readu-ma

Mereu mi-au spus ca am probleme. ,,HEI! Hai pe calea cea dreapta. Unde e vechea "tu"?..." Ei bine care eu?! E greu sa ma identific cu vreun eu din trecut pentru ca e acelasi din prezent. Nu eu m-am schimbat ci voi v-ati schimbat sau cel mult voi m-ati schimbat desi nu e posibil pentru ca m-as contrazice singura. Ma rog, acest post nu are prea mult sens pentru voi dar este suficient sa aiba pentru mine si va voi ruga sa il ignorati...Deci cum spuneam daca doriti sa o contactati pe vechea "eu" (o prietena m-a rugat sa o sun cand voi fi la fel ca inainte)va rog sa va adresati aceleeasi pesoane, adica mie, pentru ca alte sanse de reusita nu cred ca mai aveti. Plus ca eu nici macar nu cred ca voi mai avea cum sa ma schimb si sa fiu la fel ca inainte pentru ca progresul ( spre exemlu timpul ) ne modifica complet si ii modifica si pe ceilalti iar involutie pana acum nu am vazut, si nici lucruri care sa se transforme si apoi sa isi revina fara sa aiba ceva din schimbarea initiala marcat in ele. Deci nu ma mai rugati sa fiu ca inainte ci rugati-ma sa fiu mai repede ceea ce urmeaza sa fiu ca poate cu putin noroc va fi o varianta mai buna a mea!

Niciun comentariu: